dinsdag 29 december 2009

Croppen!!

Hier weer eens een berichtje van mij. De kerstdagen zijn weer voorbij. Op naar Oud en Nieuw!! Gisteravond hadden we gezellig een crop bij Marleen, samen met Suus, Ine en Stien. Super gezellig om elkaar weer eens te zien. Moeten we zeker vaker doen! Hier wat foto's van de avond!




En je gelooft het bijna niet, maar ik ben ook een productief geweest. Ik heb zomaar een layout gemaakt op een crop! Dat komt eigenlijk nooit voor, meestal is mijn inspiratie ver te zoeken, maar dit keer is het gelukt. Een foto van kinderkamp waar ik afgelopen zomer groepsleider bij ben geweest. (de koppies van de kinderen zijn weggewerkt)


Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling!!!

XOXO Peter

15 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Dat ziet er gezellig uit, gave LO heb je gemaakt!
Jij ook een heel prettige jaarwisseling gewenst en een goed 2010!!

xoxo

NicoleJ zei

geweldig mooie layout heb je weer gemaakt!
Jij ook een heel goede jaarwisseling en op naar een SJS-jaar!

Anoniem zei

Prachtige LO, leuk die cirkels met steentjes en de kleurkeuze, mooi !

Gr. Elise

Unknown zei

Dat ziet er heel erg gezellig uit. Heel herkenbaar dat je tijdens een crop meestal niet zo productief bent, bij mij komt thuis ook het meeste uit mijn handen. Je LO vind ik er weer top uitzien.

Jackie zei

Gezellig, heb al zo lang niet meer gecropt...
Layout is geweldig, heerlijk die felle kleurtjes

MvM-design zei

Hey twas gezellie!!

Fijne jaarwisseling !!
XOXO ;-)

Maryke zei

Je lo is super gaaf geworden!
Fijne jaarwisseling en een geweldig 2010!

Judith zei

Je hebt weer een gave LO gemaakt!! En dat op een crop.
Alvast een hele fijne jaarwisseling!

Groetjes Judith

Ine zei

Hey Peter,

Ja, het was heel gezellig!!!

Fijne jaarwisseling!

groetjes Ine

Durvina zei

Geweldig en die tekst is echt leuk!!

Iris zei

Hey Peter, ook voor jou de ALLERBESTE wensen voor het nieuwe jaar! Dat het maar een TOP jaar mag worden voor je! EINDELIJK afstuderen en echt als leerkracht aan de slag. Geen studieopdrachten en tentamens meer... lekker vooruitzicht toch!

Enne zag de foto's bij Marleen al voorbij komen. Mijn oog viel gelijk op de lo waar je mee bezig was. En zie hier het resultaat. SUPER! Lekker fleurig!

Je@net zei

Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, Peter!
En wat zien al je projecten er weer super uit joh!

Johanna zei

Super gave l.o. En zo´n bekend (camping)plaatje.
Groetjes,
Joke

Iris zei

Hey meneer Peter!!!! wanneer horen we weer iets van je? Of ben je te druk met je lio?
Ben benieuwd hoor!

=SANT= zei

mooi zeg!!

ik ga je volgen ;)

gr Sandra