maandag 23 november 2009

I'm back!!! (vanuit Denemarken)

Ik ben weer terug. Ik heb een heerlijk week gehad in Denemarken! Met onze school zijn we voor een week naar Denemarken geweest, om daar het onderwijssysteem te bekijken. We hebben veel gezien, maar ook heel veel LOL met elkaar gehad ;-))!

Hieronder wat foto's van deze week. We zaten in een appartement (per groepje een eigen huisje) eigenlijk aan de Oostzee. Erg gaaf dus! Dit zijn wat foto's van de Oostzee 's morgens vroeg.


Het dorpje Faaborg waar we zaten. Deze foto's is 's avonds een keer gemaakt.

Ook hebben we verschillende scholen bezocht in Denemarken. Hier een paar foto's!

Een prachtige lucht boven de Oostzee.

Een paar foto's uit het dorpje Faaborg, waar we zaten.

En natuurlijk zijn we ook een dagje naar Kopenhagen geweest. We hebben de beroemde Zeemeermin gezien en de stad wat beter bekeken.

Ook hebben we bij het paleis de wisseling van de wacht gezien. Het waren er niet zo heel veel, want er was niemand thuis ;-))
En nog wat foto's van de stad Kopenhagen, waar we ook met elkaar uit eten zijn geweest. Erg gezellig en lekker natuurlijk.


En nu heb ik voor de Kerst nog maar 8 dagen school en dan zit het erop. Mijn eind-stage nog, en dan mag ik mezelf meester noemen! Heerlijk gevoel!!

Fijne week allemaal!!

XOXO Peter

10 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie foto's heb je gemaakt. Succes met je eind stage.

groetjes Heidie

Manon zei

Mooie fotos heb je gemaakt. En altijd leuk zo'n tripje voor school.
Groetjes Manon

Hanneke van der Linde zei

Super zeg, wat een gave foto's!!
En nog beter dat je nu bijna klaar bent, en jezelf meester mag noemen!! Tof toch?!

Leuk dat je er zaterdag ook was!!

xoxo

Stampidoe@gmail.com zei

schitterende foto`s als ik die foto`s van kopenhaen zie is het net of ik er wer rondloop in Christiane ben je niet egweest of wel?? NYhaven wel zie ik ja daar moet je geweest zijn en dara om de hoek liggen super veel zaakjes met smorrebrod mjammie krijg er honger van

IK WIL OOK WEER (mijn hart ligt in DK.

greetz yvon

Wilma zei

Wat een prachtige foto's! Die gekleurde huizen zijn echt heel mooi!
Er staat trouwens iets voor je op m'n blog.

Je@net zei

Prachtige foto's Peter, fijn dat jullie zo'n gezellige week hebben gehad!
Jammer dat we elkaar afgelopen weekend niet gezien hebben. Je projecten uit het nieuwe boek zijn in elk geval super!! Complimenten hoor!

ScrapEnjoy zei

Wat een schitterende foto's, lijkt mij een prachtig land.....en je hebt het heerlijk naar je zin gehad, zo te lezen....nog lekker nagenieten.

groetjes Lilian

lieke zei

wat een super mooie foto's zeg!!
ik ben er ook eens geweest!
pracht land!
fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

groetjes lieke

Miranda zei

Wat zien de foto's er gaaf uit zeg!!!! Kan me voorstellen dat het erg leuk en gezellig was!!!
Succes met de laatste loodjes!!!

Iris zei

Heey Peet, dacht dat ik hier allang een berichtje achter gelaten had, niet dus!
Wat een mooie foto's zeg. Dat moet echt een super stage/reis geweest zijn. Gaaf hoor! Toch jammer dat ik dat nooit gedaan heb op de Pabo.
Succes met je scriptie!