dinsdag 17 maart 2009

Grote update...

Eindelijk weer eens een blogbericht van mij. Ik heb het gewoon super druk op dit moment. Pabo 3, een geweldig druk jaar, voorbereidingen voor mijn LIO-stage (eind stage) en straks alvast beginnen met het schrijven van mijn eerste scriptie. Leuk allemaal, maar ook erg druk.

Maar... ik blijf natuurlijk scrappen, voor het Scrapbookmagazine, voor de CardsOnly, en natuurlijk de workshops die ik blijf geven, in Goes, maar ook bij ScrapArt!!

Hier een lootje wat ik 'zomaar' heb gemaakt, komt bijna niet meer voor, omdat ik de meeste dingen 'verplicht' scrap ;-)





En jah jah, pas heb ik mijn eerste workshop bij ScrapArt gegeven. Het was een super gezellige dag, en we hebben veel gelachen. (ps; voor mensen denken, ik zit niet in het DT bij ScrapArt). Maar er komt weer een nieuwe workshop aan 2 mei 2009!! Zet hem alvast in je agenda, er zijn volgens mij nog maar een paar plaatstjes vrij!!!!! Voor meer info, even naar de website van ScrapArt!


Hier een sneakje van wat we dit dag gaan maken:

De vorige workshop was ook helemaal super, we hebben toen 2 layouts gemaakt. Voor een foto impressie, klik even op de link, daar staan veel foto's van die dag:





En ik laat jullie achter met een layout uit het Scrapbookmagazine van december/januari. Een lootjes waarop ik lekker met verf bezig ben geweest....




Voor vandaag was het dit weer...! Iedereen bedankt voor het kijken!!! En geniet van het prachtige weer...
XOXO Peter

20 opmerkingen:

@ngela zei

prachtige LO heb je weer gemaakt.
De rest is ook schitterend, maar beach boy zeker ook!
succes met je studie!
xAngela

Peggy zei

Ze zijn allemaal stuk voor stuk geweldig! Prachtige inspiratie, ik kan er naar blijven kijken en steeds weer nieuwe dingen ontdekken.
xxx Peggy

Sandra1968 zei

Je hebt weer mooie LO's gemaakt. Vooral Beach Boy vind ik supergaaf!

Groetjes, Sandra

Maaike zei

Het is allemaal weer mooi mooi mooi Peter! Veel succes met de workshop in mei!

Odetta zei

Zo, je heb weer flink je best gedaan, Peter!!
Het zijn weer mooie lay-outs!
Succes met je workshop.

En nogmaals hartelijk bedankt voor je RAK-enveloppe.

See u on my blog!

Groetjes, Odetta

anja curvers zei

Je lootjes zijn weer geweldig mooi Peter en die workshop ziet er ook heel erg leuk uit.

Romy zei

Zo, je hebt niet stilgezeten zeg. Wat een prachtige dingen heb je allemaal gemaakt. Je stijl is zo gaaf!

Succes met je workshop bij Scrapart!

Je@net zei

Ziet er allemaal weer super uit Peter, je bent er maar druk mee!!

Wendy zei

wauwwwww Peter wat een prachtige creaties zie ik hier weer voorbijkomen zeg.
Echt stuk voor stuk super mooie lo's.

Groetjes wendy

ScrapEnjoy zei

Wow Peter, jij bent aardig bezig geweest de laatste tijd, tuurlijk ben je er druk mee, maar het is stuk voor stuk plaatjes, echt super.

groetjes Lilian

Gwendolyn zei

Mooie LO's! En ik lees workshops in Goes???? Kun je me daar meer info over geven. Ik woon in Zeeland en alle workshops zijn altijd erg ver weg....

Floortje zei

Hoi Peter, kende je werk al via het Scrapbookmagazine en het Cards Only magazine en nu heb ik ook je blog gevonden, leuk! Ik vind je Parijs layout met die dubbele laag helemaal super!
Groetjes, Floortje

Kristi zei

Loving your paint work super inspiring!

Miranda zei

Ze zijn weer helemaal super Peter!!!! Kan me voorstellen dat het ook wel even lekker was om 'zomaar' te scrappen!
Heel veel succes met je studie !
Doei doei

MvM-design zei

Hey heeeeyyy, jammer dat je gister niet kon komen, andere keer beter!!
Gave bekende LOtjes !! ;) Ennuhhh heb je al een datum geprikt dat we kunnen gaan croppen ?????
Zal vandaag en morgen pixies maken!
Hope to see u soon !!
XOXO

Hanneke van der Linde zei

Je lo's zijn super, Peter!!
Je ws ziet er ook fantastisch uit!!

xoxo

Wendy Schoonhoven zei

WAt een gave dingen heb je weer gemaakt zeg...xxxWendy.

Iris zei

Hey dacht dat ik hier al wat achter had gelaten maar niet dus...
Wat een gave layouts weer zeg! Jij kunt je echt uitleven met verf hè. Ziet er weer helemaal gaaf uit!
Enne leuk hoor van al die workshops! Wie weet kom ik er nog eens eentje bij je volgen ;)
Fijn weekend en succes met de drukte op school!

*~SCRAP-GEK~* zei

WOW! dat ziet er allemaal gaaf uit Peter!!! top joh! ik zie je donderdag! :-) groetjes Marije.

Natasja Vink zei

Het blijft een genot om naar je werk te kijken

gr. natasja