donderdag 22 november 2007

Eindelijk een update!!

JAAAH, eindelijk weer een update van mij! Ik heb het ook zo druk gehad! Ik heb eerste 2 weten stage gelopen, op een basisschool, in groep 3/4 dat was echt super, maar wel 2 hele drukke weken

***********

Yeah, a update from me. I'm sooo busy! I was go for 2 weeks stage on a school! It was soooo busy, but It was very cool! I have group 3/4

De school:

*********

The school:


Gelijk na de stage zijn we met onze Pabo klas op werkweek geweest in Noorbeek, ligt vlakbij Maastricht! Het was een super gezellige week, maar wel vermoeiend, elke avond was het pas na 3en voor ik mijn bed opzocht, maar het was een super week!

*********

After my stage, I go on workweek with my class! We went go to Maastricht, it was soo nice, and so sociable!

Dit was ons kamphuis:

*********

Oure vacation house:



Eindelijk, heb ik dan weer een layout gemaakt!


*********


And, Yeah, I have make a layout!!!!!!






9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja Peter, dat werd inderdaad tijd! ;) Veel succes met je stage! Enne... je lo is weer super!!!

Anoniem zei

Leuke groep 3/4!!! Heel veel succes!! Je layout is erg gaaf geworden!!

Anoniem zei

Eindelijk ben je er weer, hihi

Wel 3 hele drukke weken achter de rug zeg, pfffft...
vind 1 kind van groep 3 en 1 van groep 1 soms al erg druk, hahaha


Gave layouts, leuk die mask sterren..

Anoniem zei

Ha Peter, heb je gemist in blogland! Fijn om weer een update te zien!!
Gave lo heb je gemaakt en veel succes met je stage en de opleiding!!

Anoniem zei

awwwww
de oude koeienstal ... daar krijg ik dan toch een beetje heimwee van hoor!
(ik kom van origine uit zuidlimburg ;D )
Leuk dat je het leuk gehad hebt!! enne.. super scraps!

Anoniem zei

Dude!!!! I just foud your blog by accident and I have to say that your work is awesome!! So mooi!!!!

Keep up the fab stuff you do
Love
Kim

Anoniem zei

Ik had je berichtjes op je blog al gemist. Je bent inderdaad druk geweest, maar zo te horen was het erg leuk. Je LO is weer erg gaaf.

Anoniem zei

Veel plezier met je stage he!! Enne.. je layoutje ziet er weer super uit!!!!!

Anoniem zei

Hai, busy with a lot of nice and great things I see. Love the Lo. Mika (www.mikascrap.typepad.com)